Tábor 2016

Zprávy z tábora

DEN PÁTÝ

Dnes byl budíček v sedm hodin:-( Čekal nás výlet do Karlových Varů, kde jsme byli na devátou hodinu domluveni v Centru záchranářů. Jeli jsme AVIÍ, Tranzitem a Zafírou. Bylo to super dopoledne mezi skvělými lidmi. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých věcí a viděli spoustu simulací. Mohli jsme diskutovat a také se podílet např. při první pomoci. Po cestě zpět jsme se stavili na výstavě strašidel na Jáchymovské radnici. K obědu nás čekala dobrá bramboračka a kuře na smetaně. Trochu jsme si odpočinuli a vydali jsme se na soutěž po Mariánské. Za úkol jsme měli najít dle fáborků otázky a slova, ze kterých jsme poté složili název filmové pohádky. Večer se lyžníci vydali na noční lyžování a druhá parta hrála uzlovaný hlavolam. K večeři jsme měli výborné dukátové buchtičky se šodo.

DEN ČTVRTÝ

Opět jsme se probudili do krásného slunečného dne. Po snídani lyžníci odjeli na Plešivec užívat si lyžovačky. Někteří to ale vzdali a vydali se s druhou partou na pěší výlet. Výlet se konal na Popov u Jáchymova. Bylo opravdu krásné počasí a nebylo ani zima. Cestu jsme si užívali. Na Popově jsme si dali svačinku, vyšplhali na Popovský kříž. Bohužel se trochu zatáhlo a tak výhled nebyl takový jako jsme si představovali. Po cestě zpět jsme si užívali sněhu, koulovali se a stavěli veliké sněhové koule, které se velice líbili Baddymu. Stavěli jsme sněhuláčky a hráli na honěnou. Lyžaři dorazili opět v půl páté a byli pěkně promrzlí. Všichni si dali teplou polévku, byla čočková :-) šli si dát sprchu a již se těšili na plněné bramborové knedlíky. Po večeři jsme si prohlédli fotky a šli dříve spát. Ráno je budíček v sedm, jedeme do záchranářského centra v Karlových Varech.

DEN TŘETÍ

Dnes jsme se probudili do sluníčkového dne. Opět jsme se rozdělili na dvě skupiny a vyrazili za denním programem. Jelikož nám opět připadlo něco málo sněhu tak si ho jdeme užívat. V deset hodin dorazil autobus a parta lyžníků se vydala na Plešivec. Sebou měli svačinu, pitný režim a dobrou náladu. Předpokládaný návrat lyžníků zpět je v půl páté. Druhá parta se vydala na výlet na Vlčí hřbet. Je to krásný kopec s velikými kameny a skalisky. Hráli jsme si na horolezce a opatrně sestupovali po skaliskách na Mariánskou k bývalému klášteru.
Po návratu nás čekala výborná gulášová polévka a palačinky. Po poledním klidu jsme se vydali na boby. Monika šla vyzkoušet nové lyže a Maruška s Ondrou se šli učit lyžovat. Ostatní jsme vyváděli na bobech a hráli na honěnou s Baddym. Po návratu na chatu jsme vyráběli zajímavé suvenýry. Po večeři jsme se pustili do malého sportování v klubovně. Hráli jsme metanou a náramně jsme si to užili. Lyžníci se vrátili dle plánu, ale nestačilo jim to. Dali si gulášovou polévku s chlebem, chvilku si odpočinuli a vydali se na noční lyžování do Skiareálu Potůčky. Přijeli unavení, ale spokojení. V deset hodin večer vedoucí vůbec nevěděli že nějaké děti mají :-)

DEN DRUHÝ

Po snídani jsme se rozdělili na dvě party - lyžující a bobujíci. Pro lyžaře dorazil v deset hodin mikrobus a odvezl je na Plešivec. Čekalo nás velice střídavé počasí - sluníčko, sníh, pod mrakem, ale to vůbec nebránilo užívat si naplno jarní prázdniny. Rozdělili jsme se do skupin a pustili se do lyžovačky. Nejmenší si vzal Kaci. Jitka nezklamala a opět se z kopce pustila s vervou a rovně. No a jak to dopadlo, srazila se pánem, narazila si koleno a zlomila lyže. Monika začala lyžování vypadáváním lyží a Maruška se zalekla kopce a proto za námi dorazila Anička a vzala děvčata zpět na Mariánskou. Monika měla veliké štěstí, večer ji maminka dovezla lyže nové a tak si to zítra vyzkouší znovu.
Druhá parta vyrazila na bobovačku. Svílo sluníčko a jezdilo se velice rychle. Ondra si vzal lyže a šel se učit. O proti loňskému roku se opravdu polepšil. Kopec bez pádu sjel pětkrát a už je lyžař :-) Ještě se naučit zvedat a otáčet. Odpoledne jsme se vydali na kopec zvaný "Hora smrti", vyšplhali jsme nahoru a dolu. Poté jsme postavili sněhové výtvory, sněhuláky, medvídka, Olafa apod. Večer jsme popřáli Tomášům k svátečku a vytvářeli malé dárečky. No někteří jsme se těšili do postele a na zítřejší lyžovačku.

DEN PRVNÍ

Tak nám začal již třetí ročník zimního tábora na Mariánské v penzionu U Vytásků. Po příjezdu jsme si vše vybalili a po večeři jsme se vydali na večerní vycházku po Mariánské. Poté jsme šli spát, abychom načerpali sílu na zítřejší náročný den na Plešivci.